دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

لنز تامرون SP 45mm F/1.8 Di VC USD  دورانی تازه را در لنز ها شروع کرده است. تراکم پیکسلی فوق العاده ای دارد و میتوان. با المنت های اپتیکالی پیشرفته به نصب شده در ان تصاویر با شارپنس زیاد و با کمترین اعوجاج ممکن ثبت می شوند. تکنولوژی لرزشگیر اجرا شده لرزش تصویر را به نحو احسن از بین می برد و این لنز را پرایمی بسیار سریع برای دوربین های dslr تبدیل می کند.

می توانید با استفاده از ویژگی مود به سوژه بیشتر از همیشه نزدیک شوید. همچنین داشتن دیافراگم باز عکاسی را در محیط تاریک بهتر می کند.

ویژگی لنز تامرون SP 45mm F/1.8 Di VC USD

فاصله کانونی مدل 45 میلی متر می باشد و ماکسیموم اپرچر F1/8 بوده و حد اقل ان F16 می باشد. دارای فوکوس خودکار می باشد و مینیموم فاصله ان 29 سانتی متر است. نسبت بزرگنمایی 1:3.4 است. وزن این لنز دوربین عکاسی 540 گرم بوده و ابعاد ان 80.4 x 91.7 هستند. 67 میلی متر سایز فیلتر  و دارای 10 المنت بصری در 8 دسته  است. دسافراگم 9 تیغه دراد که بوکه را ایجا  میکنند.این لنز تنها در رنگ مشکی موجود است. برای به دست اوردن اطلاعات لازم حول محور قیمت لنز دوربین تامرون با دی جی 24 تماس بگیرید.

  • ۹۸/۰۳/۰۹
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی