دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

لنز دوربین تامرون

 برند تامرون هفتاد سال قبل در شهر اوراوا ساخته شد و بیزینس خود را با تولید دوربین های شکاری و لنز های اختصاصی انها اغاز کرد و هفت سال بعد اولین ورژن با مانت t قابل تعویض را برای دوربین های 35 میلی متری اختراع کرد.

در دهه شصت میلادی نخستین خط تولید انبوه اولین لنز های تله فوتو به وسیله این برند شروع به فعالیت کرد. در سالهای پایانی دهه هفتاد برند در امریکا شهر نیویورک شعبه زد. در سال 1981 تولید لنز های زوم با توانایی بزرگنمایی 6 برابر برای دوربین های ویدیویی اغاز شد. در دهه نود کمپانی broonika با این شرکت ادغام گردید و بعد از این اتفاقات برند به رشد همه منظوره خود ادامه داد و حال در زمینه ساخت لنز جزو برترین ها در جهان می باشد.

قیمت لنز دوربین تامرون

کالا ها در نمونه های متفاوتی با فناوری های پیشرفته و پیچیده و متنوع به تولید می رسند و قیمت لنز دوربین تامرون در هر مدل اختصاصی خودش را دارد. تامرون در حوزه لنز های نرمال یکی از بر گزیده ترین کمپانی های موجود در بازار جهانی می باشد که این لنز های نرمال قابلیت ثبت تصاویر پرتره، عکاسی از طبیعت و دیگر عکس های هنری را به راحتی فراهم می کنند.

  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی