دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

لنز کانن EF 50mm f/1.4 Normal : در زمان گزشته هر دوربین لنز سوار بر خودش دشت و ان لنزئ فقط مخصوص ان بود و دیگر قابلیت تعویضی در ان وجود نداشت و بایستی تمام بدی ها و خوبی ها در مورد لنز و ودوربین ئبا هم پذیرفته می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولورژی و ساخت دوربین های با قابلیت تعویض لنز شاتهد اثرات هنری عکاسی بسیار جالب و منحصر به فردی هستیم.هر شاخه ای برای عکاسی بایستی ویژگی های منحصر را برای لنز ها در خود داشته باشد . همچون شاخه ی عکاسی ورزشی که نیاز به زوم و وضوح تصویر در فاصله ی زیاد را دارد و با شاخه عکاسی پرتره بسیار تفاوت دارد . مشاوره با افراد کاردان در این زمینه برای خرید هر چه بهتر شما برای شاخه ی فعالیت مورد علاقه تان کمک شایانی می کند .

امکانات لنز کانن EF 50mm f/1.4 Normal

ما در مجموعه دی جی 24 هر روزه تعداد زیادی از محصولات دوربین و لنز کانن را برای شما معرفی و توضیح می دهیم. اکنون نوبت به معرفی نمونه ای دیگر از لنز کانن با نام Canon EF 50mm f/1.4 Normal می رسد . از امکانات این لنز به چند نکته اشاره می کنیم ، این لنز دارای کمینه نسبت به فاصله کانونی f/1.4 می باشد . دهانه آن EF است و برای دوربین های کانن بسیار مناسب است . دوربین های فول فریم برای این مدل بسیار ایده ال هستند . فاصله کانونی این نمونه پنجاه میلی متر میباشد . همچنین این لنزها به نسبت سبک و دارای وزن 290 gr می باشند .


  • ۹۸/۰۳/۰۵
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی