دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دوربین عکاسی کانن EOS 80D یکی از برترین دوربین های کراپسنسور این برند است. این نمونه dslr با داشته 45 نقطه فوکوس می تواند تحت هر شرایطی سوژه را دنبال کند و با بهترین تمرکز آن را از سایر اجسام موجود در تصویر جدا کند. در حالت فیلم بردای شاهد سرعتی معدل 60 فریم بر ثانیه هستیم و در عکسبرداری پشت سر هم 7 فریم سرعت دارد. ایزوی فوق العاده ای هم شداته و تا 25600 گسترده بوده  که یعنی شما در هر میزان نوری قادر هستید تنظیمات خاصی را ست کدره و بهترین عکس ممکن را  بگیرید. پردازنده دیجیت نسل 6 به همراه حسگر cmos با کمیفت 24 مگاپیکسل نیز از ویژگی های مورد توجه در این مدل بوده اند که ه کمک آ« ها قادر است فیلم های اچ دی نیز تهیه کند.

پورت های اتصالی نیز در بهترین مکان ها روی بدنه قرار دارند و توانایی کنترل دوربین با گوشی به کمک وای فای نیز از دیگر نکات قابل توجه بوده که هر عکاسی آ« را می  پسندد. در کنار این ها صفحه نمایش سه اینچی هم وجود داشته که هر چیزی را با بهترین شفافیت نشان دهد. 

اگر شما به تازگی عکاسی را شروع کرده اید می توانید بار یپیشرفت حیطه کاری خود با این نمونه حساب کرده و با خیال راحت آن را خریداری کنید. 

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی