دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

امروز درباره یکی از محبوب ترین دوربین های فول فریم کنون صحبت می کنیم  که طرفداران زیادی دشته و به خاطر سبکی و خوش دستی اش در شوتینگ های طولانی مدت مانع از خستگی عکاسان می شود. دوربین دیجیتال canon the EOS 6D Mark II که همانطور که گفتیم با یک سنسور فول فریم سخته شده و از نمونه های dslr محسوب می شود. 

از دیگر خصوصیات فنی دوربین عکاسی کانن the EOS 6D Mark II می توان به سرعت بالای عکس برداری آن اشاره کرد که به 6.5 فرم بر ثانیه می رسد. این مورد برای افرادی که بیشتر از سوژه های متحرک و سریع عکسبرداری می کنند کارایی داشته مثلا عکاسانی که در رشته های ورزشی کار می کنند می توانند با تهیه عکس های پی دی پی تمام صحنه ها را ثبت کنند. با کیفیت عکس برداری 27 مگاپیکسیلی اش و با محدوده ایزو می تواند در هر محیط نوری عکس های شما را ثبت کنند و فیلم هایی با کیفیت فول اچ دی را تهیه کند. سیستم اتوفوکوس شگفت انگیز 45 نقطه ای هم دارد که سوژه را در هر شرایطی کاور می کند و از دیگر ابجک های موجود در کادر جدا می کند. 

خلاصه که این دوربین علاوه بر دشاتن قیمت مناسب کیفیت خوبی هم دارد و می تواند برای افراد تازه کار و مبتدی تا حرفه ای عملکردی منحصر به فرد از خودش نشان دهد. 

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی