دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دوربین پاناسونیک Lumix GH5S نمونه ای دیگر از دوربین های پر طرفدار ساخته شده توسط این برند است که با سنسور سیموس کار می کند و به کاربران توانایی عکاسی و فیلم گرفتن بالایی را می دهد.

شما با این دوربین می توانید در هر سبکی از عکاسی کار کنید از پرتره گرافی تا عکاسی ورزشی و حیات وحش چرا که این دوربین عکاسی پاناسونیک دارای قابلیت تعویض لنز بوده و تنها با فشردن یک کلیک و چرخاندن لنز می توایند لنز دیگر با یک فاصله کانونی دیگر را رومز آن نصب کنید و در هر سبکی که می خوایهد اقدام به عکاسی کنید. سنسوری که در قلب این دوربین قرار دارد 10 مگاپیکسلی می باشد و به کاربر امکان ضبط فیلم را با رزولوشن 4 کی می دهد.

در اخر هم باید به توانایی اتوفوکوس این دروبین شاره کنیم که با سرعت بالا و دقت مثال زدنی روی سوژه های مختلف با سرعت های گوناگون فوکوس می کند و درصد خطای بسیار پایینی دارد. کیت لنز این محصول فاصله کانونی محبوبی را دارد که هر عکاسی آن را می پسندد این لنز 12 تا 60 میلیمرتی می توایند در عکاسی از طبیعت تا چهره و ... کاربرد داشته باشد.

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی