دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

لنز canon EF 500mm f/4L IS II USM یکی از بهترین لنز های سوپر تله فوتوییست که می توانید در بازار پیدا کنید.  این محصول که توسز برند کنون ساخته شده است با فاصله کانوین اش هر جسمی تا فاصله چند صد متری را جلوی چشمانتان می آورد و شفافیت تصویر را در تمام حالت ها در بالاترین میزان نگاه می دارد با اپرچر 4 که دراد نو را به خوبی عبور می دهد و در فضای تاریک هم تا حدی پاسخگوی نیاز شما هست.

موتور فوکوسش از نوع یو اس ام بوده و در سکوت کامل و سرعت بالا و دقت باور نکردنی عمل می کند. دهانه نصبش ای اف بوده و برای افراد حرفه ای ساخته شده است. تکنولوژی بالای المنت ها هم در این  نمونه مورد توجه بوده و توانایی آ« ها در کنار هم باعث کاهش شدید اعوجاج و فلیر و گوستینگ می شود. بدنه لنز نیز به خاطر کار بردی که دارد و فضا هایی که در آن به کار برده می شود عای قبندی شده است تا در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم باشد.  

خلاصه این که اگر عکاسی هستید که کار در لوکیشن های خاص و مناظر بکر وطبیعت را دارید و می خواهید از حیوانات و حیات و.حش تصاویر زیبایی را تهیه کنید لنز کانن EF 500mm f/4L IS II USM انتخاب مناسبی برای شما بوده  و می تواند در هر شرایطی کمکتان کند. 


  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی