دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

برند تامرون تواسنته به خوبی در سال های اخیر جمع زیادی از عکاسان را طرفدار خود کند ان هم به خاطر ارزان تر بودن محصولاتش در قبال کیفیتی باور نرکدنی که ارائه می دهند.  یکی از ان ها  لنز تامرون SP 150-600mm F/5-6.3 Di VC USD است . 

 

شما با این لنز دید تازه ای نسبت به عککاسی پیدا می کنید فاصله کانونی 150 تا 600 میلیمتر سوژه های دوردست ها را به جلوی چشمانتان می آورد و این به معنای این است که لنز برای عکاسی ورزشی و حیات وحش ایده آل است. در کنار این ها به خاطر طولانی ودن شوتینگ ها در این سبک ها تامرون این لزن را بسیر سبک تر طراحای کدره است تا باعث خستگی کاربران نشود.

شما می تویاند بسته به شرایط و نور محیط اپرچر را باز و بسته کنید.

سوژه هیچ گاه از از زیر دستتان در نمی رود چرا که قوی ترین موتور ساخته شده توسط تامورت یو اس دی در آ« نصب شده است که سرعت و دقت عالی دارد. 

در ضمن المنت ها و عدسی هایش نیز با کیفیت بالا ساخته شده اند تا خطا هی نوری و رنگی به کمترین مقدار خود برسند چیزی که در این فاصله کانونی بسیار زیاد است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لنز دوربین تامرون به دی جی 24 بروید.  

 

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی