دی جی 24

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

لنز دوربین کانن

کمپانی کانن در سال 1933 به عنوان یک کارگاه تولیدات ابزرا الات بصری شروع به کار کرده است. در دهه های بعدی کانن وارد عرصه های مختلفی از گجت های مختلف اعم از ماشین تایپ شد و در سال 1937 اولین دروبین خود و اولین لنزش را معرفی کرد. سپس توانست د چندین کشور دنیا شعبه های مختلفی را باز کن تا بتواند بهتر به مشتریان خود خدمات لازم را برساند. در سال های اخیر اما کانن بدون شک بهترین در زمینه تکگنولوژی دوربین و لنز دوربین عکاسی است. عکاسان بسیاری از لنز هایی که به وسیله این شرکت تولید می شوند اثار هنری ارزنده ای را ثبت می کنند.

قیمت لنز دوربین کانن

قیمت لنز دوربین کانن با توجه به تکنولوژی المنتی به کار رفته در انها نتغیر است و با توجه به شرایط ارزی ایران و حال تحریم ها قیمت ها دارای نوسان های بیشتری شده اند. اما عواملی کعه بیشتر در این قیمت از لحاظ تکنیکی موثرند را می توان به دو نوع بدنه و المنتی تقسیم کرد. معمولا هرچه لنز دارای المنت های بیشتری باشد و برای اهداف ویژه تری ساخته شده باشد قیمتش بیشتر خواهد یود.

  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • camera lens

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی